Tuesday, May 26, 2015

Penilaian Bersepadu (e-Prestasi) Guru

Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan
(e-Prestasi) Guru


Penilaian Bersepadu ni dah pun bermula tahun lepas (2014). Aras pemarkahan online adalah (1,2,3,4). Tahun lepas saya diberi kebanyakannya aras 2 dan 3 oleh Pegawai Penilai saya. Bila saya baca panduan yang dibekalkan oleh kementerian saya agak terkejut 2 tu membawa maksud KURANG.  Dapat tahu je terus saya jumpa dengan Pengetua berbincang dengannya mengenai aras pemarkahan dalam online ni. Biasalah kita ingat aras 2 tu 50%. Sebab 100% bahagi 4 = 25%. So hati-hati ye Pegawai Penilai dalam menilai mereka di bawah selian anda.

Bagi mereka yang ingin tahu agihan peratusan markah dan instrumen yang diperlukan bolehlah bersiap siaga kerana penilaian kali pertama akan dilakukan pada Sepanjang Jun hingga 31 Julai


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...